Nefsime Hükmet

Zac'in nefes aldığını duydum ve sonra “Hadi gidelim, buraya gel, oraya gideceğim. Aynı gece her iki kızın da fikri benim horozumu zor tutuyor, kızını bütün gece vidalasam bile ölmeyecekti. ” Toplarım buzzlamaya başladı. İki dakika sonra biz karanlık Zac geçti ve ben biz dışarı çıktığında, evden hiç kimse bizim oda arkadaşı olduğunu görecekti bu yüzden ekibin geri kalanı sol kadar biz odalarda kalmak kabul etti.

Sağ tarafındaydı, çıplaktı, ama arkasına koyduğumda ve ereksiyonumu bacaklarının arasına kaydırdığımda kıpırdamadı. Ben kalça tutarak onun horoz benim pislik okşadı, ben taşındık gibi bacaklarımızı chafed. Zac'in iki prezervatif kullandıklarını biliyordum çünkü yatağın yanındaki yerde yatıyordular ve Kait'in kedisi meni ile kaygan değildi. Ben onun horoz başını seksinin dudaklarından kaydırdı gibi onlar yumuşamaya ve sıcak başladı, ben onun üzerinde bir etkisi oldu. İhale yakınlığından birkaç dakika sonra kızımı delebilmem için sırtımı eğdim. Kasık saçları kıçını gıdıklayana kadar onu ittim, inledi, taşındı ve bacaklarını düzeltti.

Kaitlyn onu ve içeri kayan bir horoz ile uyanık geldi ve o zevk uzun bir nefes aldı. Bir eliyle uzandı ve kafama koydu ve boynunun arkasını öpmek için beni aşağı çekti. Onu kulağın arkasına kıstım, sonra başını çevirdi ve bana baktı. Gözleri şaşkınlıkla açıldı, ereksiyonumu sarsıldı, eğildi ve oturdu, “Baba? Burada ne yapıyorsun?!"

Ben bariz bir şekilde, “Seni mahvettim” dedim.

Zac nerede, ne oldu?

“Sanırım şu anda Sally'nin birkaç santim derinliğinde, kendi kızlarımızla biraz zaman geçirmek istedik, bu yüzden oda ticareti yaptık.”

Birkaç dakika bana baktı, sonra aydınlanma gözlerini genişletti, “İkinizle seks yaptım mı? Aynı gece mi? ”

“İki adam, iki katı eğlence. Buna hazır mısın? ”

Kait arkasına koydu, sonra bana ulaştı, ağzı çarpıcı bir gülümseme oluşturdu, sonra cesurca, “Ah Cehennem Evet, ama neden kalmadı? İkinize de aynı anda sahip olabilirim. ” Durdu, çabucak utanç dolu bir anı aradı ve sonra “Özür dilerim, unutun dedim” ile iyileşti.

İçimdeki babayı sarsan şok edici bir ifadeydi, ancak iki adam arasında sıkışan Kaitlyn'nin hızlı bir görüntüsü, fındıklarımı daha da cesaretlendirdi, “Bu senin için eğlenceli olabilir, ama fakir Sally yalnız kalacaktı.”

Kızım gülümsedi, yüzümü okşadı ve dudaklarını yumuşakça benimkinin üzerine koydu, sonra hiç sempati duymadan, “Parmakları var” dedi. Onun yanına döndü ve ereksiyonumu ona geri kaydırdım. Biz vahşi alamadım ya da yatak ayrı gözyaşı, benim topları serbest ve kızımı doldurdu kadar onu omuzlarından kalçalarına okşama onu yavaşça becerdin. Doruğa ulaşmadı ama memnuniyetini mırıldandı, iyi geceler beni öptü ve sonra uyudu.

Ertesi sabah Kaitlyn, başka bir zorlama yaratmak için ağzını kullanarak beni uyandırdı. Onun dili ile benim horoz sonuna gıdıklayan kafasının üst görmek için roused. Uyanık olduğunu hissettiğinde oturdu, kucağıma bir bacak attı ve kalçalarını yuvarlamaya başladı, onu kedi benim ereksiyon üzerinde kayardı. Bana baktı ve “Babasını Sally'yi beğendin mi? Ona boşalmanı istiyordu, değil mi? ”

Bu soru Sally ve benim nasıl becerdiğimize yol açtı, sonra Kait bana o ve Zac'in ne yaptığını söyledi. O arkadaşım nasıl bacaklarının arasına ağzını koymuştu anlattığımda, onu benim horoz kaldırdı sonra onu koymak. Birkaç dakika boyunca vidalandık ve konuştuk, sonra bana gözlerinin içine bakarak ve “Dün gece söylediklerimi düşünüyordum, aynı anda iki adam, oyunu denemek istiyorum, ama sadece iyi olduğunu düşünüyorsanız. ” Arzularını ilan eden Kait, gününe başka bir orgazmik konvülsiyon serisiyle başladı. Tekrar hareket edebildiğinde, bana geri döndü, ereksiyonumu yaladı ve sonra onu geri çektiği elimi hissetti. İki parmağımı aldı ve uçları anüsüne bastırılana kadar onları hareket ettirdi. Bana kafasını vermeye başlarken onları delik deliğine daldırdım; Ben onun horoz etrafında inilti neden oldu kıçını parmaklı. İstediğini elde etmesi sadece birkaç dakika daha sürdü; hepsini kolay bir yutkunarak aldı.

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Eşim ve kızım arasında cinsel hayatım, bir kızı gece boyunca vidalayabileceğim günlere dönmeye başlıyordu. Kaitlyn ve idam etmek ben, aynı gün annesi ve kızı becerdin zaman birkaç kez annesi yerel mağazadayken bir şipşak çalmak bir noktaya gelmişti. Benim libido her gün veya gece yakın bir kadın lanet tedavi edildi ve benim horoz ve topları düzenli egzersiz. Herhangi bir vücut geliştiricinin veya koşucunun size söyleyeceği gibi, düzenli egzersiz vücudu tonlar, endorfinleri arttırır ve bir norm haline gelir. Bir gece Maggie bir yastığa girdiğinde “Neler oluyor? Yıllardır böyle seks yapmadık. ”

"Şikayet ediyor musun?"

Beni kucakladı ve “Tanrım hayır, onu seviyorum” dedi.

Son düzenli sezon maçından sonra feribota park ettik, kızlar yenilmez bir sezonun heyecanında yüksekti, ilk okulları vardı. Düzenli Voleybol sezonu sona erdi, ekibimiz yenilmedi ve intramural şampiyona turnuvası için heyecanlandı. Turnuvanın ev sahibi okulu adamızdan yaklaşık iki yüz mil uzaktaydı ve aklım oyunlarla değil, oyun sonrası kutlamalarla ilgili fanteziler ve hayallerle doluydu. Kait, Sally ve Zac ile özel kutlamalar.

Yorumlar