İnanmak

Gerginliği hafifçe hafifledi, “Evet, harikaydı, harika hissediyorum, bu öncekinden daha iyiydi. Seks her zaman böyle mi? ”

“Bu seni kimin yaptığına bağlı, bazen birisinin bunu sevmesine izin verdiğinden pişman olabilirsin ve sadece onun gitmesini ve gitmesini istersin, ama diğer zamanlarda hiç durmak istemeyeceksin.”

"Şimdiki gibi? Hiç durmak istemiyorum. ” Güzelce gülümsedi, sonra hafif bir ihale öpücüğü için dudaklarımı fırçaladı. Öpücük, sevişme eşliğinde boynuna dönüştü. 30 dakika boyunca Kait ve ben, samimi bir şekilde konuşurken arzuların közlerini yavaşça yeniden alevlendirdik. Onun şehvet parmaklarım onun rahminde tekrar tekrar sarsıldığında onu ateşe veren alevler haline gelen köz ateşlenene kadar raslantı inşa etti. Nefesini yakalarken arkamdaydım, sonra yuvarlandı ve başını karnıma dayadı, ereksiyonumu tuttu, yakından inceledi. Başını kaldırıp “Ağzımın babasına koymalı mıyım?” Diye sordu.

Sadece soru neredeyse fındıklarımı aşırı yükledi, uzantım, yüzünü okşadım, sonra boynundaki parmaklarla başımı kucağımın üzerine çağırdı. Kaitlyn'in gözleri dudakları ayrıldığında ve o daldırma ve ereksiyon başkanı ağzına kaymasına izin zaman benim horoz kilitli edildi. Kararsız, ne bekleyeceğinden emin değildi ama yeni bir şeyler öğrenmeye kararlıydı. Dili benim hıyar şaft üzerinde çalışmaya gitti kadar benim horoz sadece beş veya altı bobs aldı. Bir horoz emme doğal bir kıza gelmelidir çünkü o denedim ve onun gerginlik kolaylığı hissettim. Kıçına bir el koydu, kıç deliğine karşı başparmağımın ucuna bastırdı, sonra yeni bir cinsel eylem öğrendiğinde onu kedi içine iki parmak uzattı.

Kızım ereksiyonumu emdi, belki iki dakika sonra genişçe gülümsedi, “Beğendin mi?” Gözlerinde daha fazla tedirginlik görmedim, tekrar ışıldıyorlardı.

“Bu, iş verdiğiniz herhangi bir adama asla sormak zorunda kalmayacağınız bir soru; sahip olabileceğimiz en iyi duygu olabilir. Bazen iyi bir darbe işi sıcak bir lanetten daha iyi hissedebilir. ”

"Ne zaman? Bana söyle."

“Onu berbat ettiğinde, boşalmasına izin ver.”

Kaitlyn durakladı, derin bir nefes aldı, baştan çıkarıcı yeşil gözlerini benimkine kilitledi, sonra düşük bir fısıltıyla “Bunu yapmalı mıyım?” Diye sordu.

“Kait hazır olduğunu düşündüğünüzde istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz; biliyorsun seni zorlamayacağım. Bu kararları kendi kendinize vermelisiniz. ”

O benim sert horoz ona yumruk düzenlenen ve belki üç saniye boyunca kaşlarını çattı. Tekrar eğildi, dilinin ucu ile deliği gıdıkladı ve emdi ve artan güven ile ereksiyonumu okşarken beni başka bir doruğa doğru başlattı. Bana geldiği ilk gecede olduğu gibi, dayanıklılığım, yaptığımızın yeniliği ve heyecanıyla kısa kesildi. Onu uyardım, “Ben Kait'ye boşaltacağım, durmazsan ağzına boşaltacağım.” Kızım başını kaldırıp dudaklarının arasındaki kasın etrafına gülümsedi ve üzerime bir vakum emdi. Kait sona ermek için hazır olduğunu düşünmüş olabilir, ama ilk atışım ereksiyonumun sonunda çarptığında, gözleri tamamen açıldı, kaşları kemerli, şaşırdı. İkinci dalgalanma ağzını doldurdu, bu yüzden dört kez daha sıkarken büyülenmiş olarak elindeki çeşmeyi çekti. Cum benim boynunun başından fışkırdı, boynuna ve elini üzerinde, yüzüne sıçrayan. Dili dudaklarının arasından attı, onlardan kalıntıyı yaladı, sonra ağzındaki meni boğazını aşağı kaydırdı. On altıncı doğum gününden beş ay sonra kızım çok erotik bir seks partneri oluyordu.

Yanımda tekrar yeni bir şey öğrenmekten memnun oldu. Nasıl hissettiğimi, nasıl yaptığını sormadı; kelimeler gerekli değildi. Yanağını temizlemek için çarşafın bir köşesini kullandım, dikkatini çekecek kadar kıçını tokatladım ve “Gitmeliyiz, son feribot gece yarısında ayrılıyor, onu yakalamak için yirmi beş dakikamız var. Şansımız olduğunda buraya geri gelebiliriz. ”

Biz hızla temizlenmiş, giyinmiş, sonra odadan çıktı. Yatağa baktı ve ev hizmet yaprak değiştirmek zorunda kalacak gördüm, ne yaptıklarını kanıtlamak için iki cum lekeleri vardı. Fındıklarım hafifçe karıştı ve zamanım olsaydı başka bir yer bulabilirdim. Kaitlyn yüksek sesle nefesini duyduğumu ve “HAYIR HAYIR!”

Kızımın ürküttüğünü görmek için omzunun üstünden yukarı baktım ve doğrudan en iyi arkadaşı Sally'nin gözlerine baktım. Sally'nin hemen arkasında Zac vardı, anında gerginlikle kırmızı yanıyordu. Nefesini yakaladım; başım aydınlandı ve vizyonum birkaç dakika odak dışı kaldı. Düşünebildiğim tek şey “Kutsal Kahretsin! Yakalandı!” Kaitlyn geri çekilip aklıma geldiğinde zihnim “Zac, burada ne yapıyorsun !?”

Bana, Kait'ye, sonra bana geri baktı, “Sanırım seninle aynı şeyi yapıyorum. Kızını mı sikiyorsun? ” Her iki kız da suskun, gergin ve geniş gözlü birbirlerine bakıyorlardı.

Görünmez olmaya çalışarak başımı astım ama bariz bir şekilde kaçamadım, “Görünüşe göre ikimiz de bu gece yasak meyve tadına baktık Zac.” Birbirinden başka bir şeye bakarak, endişeli ve daha sonra ne yapacağını bilmeyen sıkı bir grup olarak durduk.

Belirsizlik çemberini kıracak kadar düz bir şekilde ilerleyen Sally'ydi, soğukkanlılığını geri kazanıp üvey babasına döndü ve “Hey, sonra gitmeliyiz, ya da tekneyi özleyeceğiz” dedi. Ayrı arabalarımıza gittikçe başka bir şey söylenmedi. Vapurdaki bir şipşak düşüncesi dehşet ve terör çığının altına gömüldü. Tüm seyahat boyunca ne kızım ne de lanet bir kelime söyledim. Birbirimizle konuşmaktan bile utanç duyduk.

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Mantıksızdı, mantıksızdı, ama Zac ya da Sally'nin Maggie'ye bebeğinin ve benim ne yaptığımı söylemesinden korktum. Mantıksızdı çünkü ben ve kızım kadar suçluydular Zac, üvey kızını mahvediyordu. Aklımda ne kadar uzun süre kalırsa, o kadar meraklıyım. Yavaş yavaş benim sinirlilik gevşedi ama Zac motel oda önünde Sally ile ayakta görüntü yoktu. Bir hafta birbirimizden uzak durduk, ancak bir sonraki oyun belirdiğinde ona “Hey, benimle Rotten Log'da buluş, bira getirelim” demeliydim.

Yüz yüze bir stantta oturduk, parmaklarımız tam kupaların etrafına sarıldı. Söylenmesi gerekeni ertelemenin bir anlamı yoktu, bu yüzden “Ne kadar?”

Ne istediğimi biliyordu, “Yılbaşı Gecesi. Hepimiz çok sıcak baharatlı şarap içti; Mae erken yattı ve sonra zonked sonra Sally cilvele başladı ve onu teşvik ettim. Yaklaşık yarım saatlik ipucu ve güreşten sonra güreşmeye başladıktan sonra, külotunu çıkardım, sonra Noel ağacının yanındaki kanepeye geri koydu; Times Meydanı topu düşerken onu çiviledim. ”

"O sarhoştu?"

“İkimiz de sarhoştuk. Sen ve Kait? ”

"Anma Günü. Maggie anakaradaki kız kardeşi ile gece kalıyordu. Kait bütün gün frisky bir ruh halinde olmuştu ve ben uyuduktan sonra benimle yatıyordu. Sıcaktan yanan ve uyandığımda bunu istiyordu, bu yüzden onu odasına geri koymak yerine onu becerdim. ”

Zac bana şaşkınlıkla baktı, “Tatiller için iyi bir yıl. Sally'nin bir erkek arkadaşı var, bu yüzden bakire olmadığından% 100 eminim, Kait?

“Evet, öyleydi, ama bana hala yeni bir gelin gibi geldi. Şimdi ne olacak?"

“Şimdi hepimiz derin karanlık sırlarımızı biliyoruz sanırım kızlara ne yapılacağını ya da yapmamalarını anlamalarına izin veriyoruz. Şimdi onlara bırak, seçimlerini yap. ”

Bilmesine ihtiyacım vardı, “Zac, en başta Kaitlyn'nin tercihi oldu, ona gelmedim ve daha önce gittiğimiz için onu benimle yatağa zorlamayacağım. O benim kızım ve ona her zaman saygı duydum, irademi boğazından asla hendico iş başında sıkıştırmaya çalışmadım. ”

Bana gülümsedi, “Hiç boğazından başka bir şey sıkmaya çalıştın mı?”

İlk dürtüm onu ​​sümüklemekti ama bu anlık bir dürtüydü, babamın anı geçti; Cevabımı sırıttım, “Bir aile sırrı”. Zac'i bir yudum bira alırken inceledim ve “Kait ve ben bunun hakkında konuşmadık, sen ve Sally, ne diyor?” Diye sordum.

“Pek değil, kızların konuştuğunu biliyorum ama ne düşündüklerinden emin değilim. Sanýrým bu gece yolda ya da geri dönerken bulacađýz. Tekrar bir araba almalıyız; Arka arkaya ayrı ayrı iki kez sürmek için bir neden bulmaya çalışmaktan nefret ederim. Mae merak ederdi. ”

Yorumlar