Şarkı dinleyerek film izlemek

Arkamda bir solukluk duyduğumda sarsmayı bitirmiştim. Maggie'yi salonda ayakta görmek için başımı çevirdim, ışıklar söndü, böylece görebildiği tek şey Kaitlyn'in üzerine eğilmiş kanepenin yanında duran siluetimdi, “Sen kimsin, ne yapıyorsun? Kızımı tecavüz ediyorsun !? ” Kaitlyn dik durdu ve annesiyle yüzleşmek için döndü. Şokta geri adım attım, Maggie'nin beni kızımızı lanetle yakaladığından korktum. "Seni orospu çocuğu!" Silah sesini duydum, sonra hiçbir şey. BEŞİNCİ BÖLÜM Derin bir uykudan geldim, gözlerim kapandı ama yatakta olduğumu biliyordum ve başım cehennem gibi acıyor. Onları açtığımda hemen nerede olduğumu biliyordum. On iki yıl önce on dokuz gün bir hastanede geçirdim ve oda ve ekipmanı tanıdım. Lanet olsun öldüm ve testislerim günlerce süren yüksek ateşten gevrek bir şekilde yakıldı; şimdi geri döndüm ve nedenini bilmiyordum. Maggie'nin Kindle'daki bir sandalyede oturduğunu görmek için başımı pencereye doğru kaydırdım. Ben hareket ve yukarıya bakarken yatak hışırtı duydum. Ciddi, üzgün ve şaşkın görünüyordu, ama yavaşça gözleri rahatlamış tanımaya değişmeye başladı. "Uyanıksın?" Başımı salladığımda neredeyse patladı, “Kıpırdama, başın yarası kötü.” "Ne oldu?" Hatırlamadım. “Seni vurdum. Neil, seni kafadan vurdum ama kurşun içeri girmedi, bir açıyla vurdu ve kafatasını çatlattı ama kafanın içine girmedi. Sekiz gündür komaya girdiniz. ” Gözyaşları gözlerini yumdu, “Seni öldürdüğümü sanıyordum.” Bana doğru eğilirken başını karnıma dayayarak ağlamaya başladı. Birkaç dakika dinlenmesine izin verdim ve sonra tekrar “Ne oldu, beni vurdun mu?” Diye sordum. Hatırlamıyor musun? Başımı çok dikkatli salladım, “Dürüstçe hatırlamıyor musun?” “Dürüst.” Maggie hiçbir şey söylemedi ama kalktı ve odadan çıktı. Aklım kargaşa içindeydi, neden karım beni öldürmeye çalıştı? Yaklaşık bir dakika sonra Maggie, kızımızla birlikte geri döndü. Kaitlyn bana bir göz attı, sonra odanın karşısına fırlattı ve sanki yıllardır gitmişim gibi üzerime kilitlendi, “Baba!” Kızımın üzerime düşen şoku cehennem gibi acıttı, onu yukarı ittim ve bulmacayı çözmeye çalıştım. Hiçbir şey anlamlı değildi, eşim beni öldürmeye çalıştı mı? Neden? Hatırladığım son şey, kızımın son maçın sonunda sevinciydi. Takım yenilmedi. Ondan sonra her şey boştu ve aileme bunu söyledim. Onlara Kaitlyn'nin kırmızı yandığını hatırlayamadığımı söylediğimde eşim rahatsız görünüyordu. Maggie, “Henüz bunun hakkında konuşamam. Kait, babana ne olduğunu anlat ”dedi. Sonra odadan çıktı. Kaitlyn annesinin gitmesini izledikten sonra bana kararsız gözlerle döndü, “Ne olduğunu hatırlamıyorsun, neden annen seni vurdu?” “Hayır canım, neden buradayım ve annen neden bana söylemiyor?” Kızım kıpkırmızı olmuş, gözlerini devirip “Bazen sen ve ben ne yaptığınızı hatırlıyor musunuz?” Diye sordu. Karımın havada durmadığından emin olmak için neden kapalı kapıya sorduğundan ve baktığından emin değildim, “Seks? Demek istediğin bu mu?" Başını salladı; uzun midilli kuyruğu, “O gece, son maçtan sonra tekrar yaptık. Sally ve Zac ile. Biz arabadaydık ve hepsini birlikte yaptık, ticarete devam ettik. Eve geldikten sonra, arka tarafımda yapmanı istedim, popom. İstemedin ama yaptım ve bunu yapmak için sizi baştan çıkardım. Oturma odasýndaydýk ve annem bizi buldu ve vurdu. ” Kafam yastığa düştü; keskin bir acı dalgası beni tapınaktan boynuma sarstı. Arabada dörtlü mü yaptık? Kıçını becerdin !? Karım bizi yakaladı !? “Bizi gördü mü? Seks yaptığımız için beni mi vurdu? ” Kaitlyn gözyaşları oluşup yanaklarından aşağı doğru salladı, “Sen olduğunu bilmiyordu, tecavüze uğradığımı düşünüyordu. Üzgünüm baba, evdeyken hiçbir şeye başlamamalıydım. Yapabileceğimizi düşündüm çünkü o uyuyordu. Daha önce hiç seks yapmadık ve o gece gerçekten istedim; Seni vurmasını istemedim. ” Kait başını omzuma koydu ve ağlamaya başladı. Uzun bir karışıklıktan sonra kızımın kafasını okşadım ve “Annen ne biliyor? Ona ne söyledin? ” Islak, üzgün, gözler yukarı ve omzunun üzerinden, sonra kapıya doğru arkasına baktı, “Sally ve Zac hakkında hiçbir şey bilmiyor, ona söylemedim.” Durakladı, “Ona yaptığımız her şeyi, ilk seferinde evde tuhaflıkları ve moteldeki geceyi anlattım. Sally ile ikinci motel hakkında ona söylemedim. Şu anda ikimizden de nefret ediyor ama o kadar korkmuştu ki seni öldürdü, dinledi ve anlamaya çalışıyor. Baba, annem sana kızgın olabilir ama hala seni seviyor, hala sana ihtiyacı var. ” "Ya sen, seninle nasıl davranıyor?" hayvan aşık olur Az bir sırıtış, “Beni henüz dışarı atmadı.” Kızım ve ben birkaç dakika sessizce el ele oturduk, sonra cesaretle derin bir nefes aldık ve ona “Anneni buraya getir” dedim. Kaitlyn beni yanağımdan öptü, “Çok korkmuştum baba, çok kan vardı ve polisler sonsuza dek oradaydı. Seni seviyorum." Annesini almak için ayrıldı. Maggie odaya çekingen bir şekilde geldi, neden beni şaşırttı? Bana bakamadı, mahzun gözlerle “Özür dilerim Neil'i vurdum, düşünmüyordum, çileden çıktım ve tetiği çektim. Düşene kadar seni tanımadım. Kait çığlık attı ve senin öldüğünü sanıyordum. Hala nefes aldığını gördüğümde, kanamayı durdurmak için elimden geleni yaptım, Kaitlyn sağlık görevlileri ortaya çıkana kadar yardımcı oldu. Bundan sonra açıklamalar ve röportajların kabusu oldu. ” Karımın gözleri benimkiyle buluşmak için yukarı doğru hareket etti ve suçlayarak bana bakarken soğuk çeliğe dönüştü, “Onlara neden seni vurduğumu söylemedim. Onlara sadece davetsiz misafir olduğunu düşündüğümü söyledim; Kimse senin pisliğinin büyük bir şişko bok gibi kıçını doldurduğunu bilmiyor. Sikini geri soktum ve seni sıkıştırdım, bu yüzden neden takıldığını sorgulamayacaklar. ” Lanet olsun! Bu kör ve sinirliydi, ama beni bir daha öldürmeye çalışmadığını hissettim. Maggie'nin arkasında duran kıza baktım, parlak kırmızıydı ve yere bakıyordu. Sormaktan nefret ettim ama gerekliydi, aralarında neler olup bittiğini bilmem gerekiyordu, “Burada bulunduktan sonra ne yaptınız?” Maggie derinden iç çekti, sonra kızımıza baktı, “Kaitlyn ve ben mutfağa oturduk ve iki şişe şarap içtik ve bana burnumun altında neler olup bittiğini söyledi. Sarhoş olmak için çok şok oldum ama ne kadar çok içerse o kadar çok konuştu. Neil lanet bir ipucum yoktu; Kendi kızını mahvedebileceğini hayal bile edemezdim. ” Sesi yükseliyordu, “Mesih uğruna on altı yaşındaki kızınız, sizin için sorun ne ?!”

Yorumlar